fredag, februari 29, 2008

On my wish list

Tjejer med rosa broderade munnar. Den här t-shirten är min nya I want. Upprullade ärmar med liten slejf. Naivt tecknade tjejer. Underbara detaljer. Den kunde gärna få ligga i ett efterlängtat paket tillsammans med de grå jeansen (och den där andra). Men det gör den inte.




Den här lägger jag till. Den vill jag springa runt i varma sommaren som är på väg. Idag skulle vi tagit upp tidigt till alptoppen med barnen men det blir halvdag. Vi var så tröööötta i morse :) Solen värmer min rygg när jag sitter här framför datorn och läser nästa veckas schema. Denna tank dress från Sass & Bide med sitt rödvarma hjärta stödjer forskningen mot bröstcancer. Att ha med leggings, över bikinin eller under kavajen. Tycker jag. Ett sånt där givet plagg i resväskan. Nu över till skidkläderna som ligger i en hög bredvid mig :O

9 kommentarer:

C. Meow sa...

Ooo - riktigt fin.

sara sa...

Snygg!
Men alltså... jag måste sluta shoppa snart...! :-)

Peace in mind sa...

Vilken prövning du är! En sann karaktärsdanare:)

Peace in mind sa...

Känner igen den provdockan, M&V!

Var dags glimtarn sa...

Camilla - ja underbar tycker jag!

Sara - Du shoppar hos Anna förstod jag? Och oranga väskor. Ja jag har köpstopp nu. En bikini bara. Men den har jag inte tid att söka som det ser ut före vi åker. Får bada näck ; )

Anna - Ha ha ha. Och ja provdockan är M&V... Därifrån får man oxo vackra paket :)(fast inte jag på ett tag)

Solrosfrö sa...

Mint & Vintage... och du Sara - jag har tokrea på min blopshop just nu :)

Var dags glimtarn sa...

Jessika - Ha ha good marketing! *S*

sara sa...

var dags: jag shoppar lite här och var. :-) Oranga väskan är jag så nöjd över! Kan du inte shoppa bikini på nätet? :-)

jessika: lovar att kika in efter middagen! :-)

Var dags glimtarn sa...

Sara - Ja här är det slutshoppat på ett tag :O Kul med väskan! Jag är ju ingen baglady men hajja rkänslan ; ). Vågar inte shoppa bikini på nätet...Vart?