fredag, februari 29, 2008

Profilbild / "She's my doll"


Det är svårt det där med integriteten. Jag tyckte mig ha funnit ett foto där jag inte egentligen syns. Men eftersom jag inte har bloggen för att vara officiell utan just anonym (eller det kändes helt enkelt inte rätt iaf) så surfade jag runt ett tag och fastnade på en klädshopsajt, av ingen anledning ; ) Så fann jag denna bild och tänkte, ja det är ju iaf min stil, även om jag inte har just de kläderna. Jeans, sån tsha och skor utan klackar och en stor väska. Så denna får det bli. Tills jag tröttnar eller känner att det är helt fel det med. Och, det finns ju bara så mycket tid och energi man bör slösa på det. Viktigare är ju att läsa in alla verb :O
Tror ni detta är jag? Eller kan detta få vara jag? ; )

Update: jag är faktiskt sådär stel s om jag ser ut på bilden. Min nackspärr är lite bättre men föga. Ja detta är nog trots allt inte en docka, utan hon den där stela med jeansen och väskan med det mesta i....

9 kommentarer:

sara sa...

Det får absolut vara du.
Men jag tycker din förra bild var fin den med! :-)

Peace in mind sa...

Kul att byta, jag kopierar. Har du fått paket än?

Var dags glimtarn sa...

Jag längtar ihjäl mig. Så småskrattar jag åt min engfaldighet. Att tro att jag kan bli sådär kär, lyckas inspirera er och sen då tycka att det är fritt fram för mig : ) Men NEJ inte idag. Imorgon kanske, vi har lördagsutdelning... Har du? If, how was it... *håller tummarna*

Petra sa...

Jag tänkte att det var du, fast att du var avundsvärt lik en modell från en klädshopsite ;-)Kläderna ser skönt snygga ut, skulle kunna tänka mig den stilen själv ibland även om jag nästan alltid har klackar.
Förresten så vill jag också vara lite anonym, det är därför jag photoshoppat min bild lite sådär

Var dags glimtarn sa...

Den där modellen ska jag ge på moppo! :D

Var dags glimtarn sa...

Anna - by the way. Kul! Hitta "din docka" Fast jag kommer att sakna den där söta lilla uppsynen och tassen inunder...

Peace in mind sa...

Jag gav upp, det blev Saga äter Stig istället!

Var dags glimtarn sa...

Anna - Du kan ta en Saga bär parkas sen :)

Solrosfrö sa...

Gillar bilden! Jag funderar på att ta en sån där klämkäck bild från en 50-tals reklamposter med en hemmafru på ;) Har inte hittat någon lämplig ännu bara... I väntan på det så gömmer jag mig bakom mina solbrillor.