lördag, februari 23, 2008

Ett par pilots




För Linda att kika på. Men dessa är ju shades. Men rätt ljusa, svårt att fånga på bild. Försökte fånga droppen eftersom jag inte vill fota mig själv. Men kolla noga, jag är ju där i ena glaset, lite ironiskt : ) Hur som de är väl uberklassiska men i lite kvinnlig form, lite mindre men ändå stora, droppiga och den bruna ramen... Fick en utläggning när jag köpte dessa. En låt oss säga mycket engagerad design italiano gick lös på varenda låda i hela butiken. Förbryllad av att jag dissade Cavalli och bling bling. Sen sa han: AHA, de ska du ha. Efter 45 minuter i en butik är jag lättköpt. Men jag diggar dem. De är ursköna på och lagom liksom. PRADA höll jag i hela vägen till kassan. Men jag fick ge mig, de nuddade kinderna. Big no no :)

Långt inlägg om pilots. Jag har nackspärr. Familjen ute på galej, io tutto solo. Ska sortera bilder i datorn.

6 kommentarer:

Linda K sa...

klart snygga! lättare att se bra ut med färgade glas tror jag. men jag är kär i mina gina tricot:er så vad göra :)

b a n d s t i g e n sa...

Alltså, jag ber att få gratulera.

sara sa...

Dissade du Cavalli??!
Fast det är klart – dina pilots är hur snygga som helst!

sara sa...

För övrigt måste jag byta profilbild...

Peace in mind sa...

Vansinnigt fina, väcker begär:)

Var dags glimtarn sa...

Linda - Köpa dem? *S* Go.

Happy M- Tack :)

Sara - Cavalli och io är inte best friends. Jag är inte italiana! :)

Anna - Tac, de har hängt på näsan hela helgen :)