onsdag, februari 13, 2008

Valentines?

Om ni har en Valentine, hur firar ni då? Vad köps?

3 kommentarer:

Sunflower sa...

Spelar mindre roll vad man köper, jag kör på linjen att jag ger bort det jag vet personen vill ha/skulle uppskatta att få/bli glad av. Inget kommersiellt trams. Till lilltösen smyger sig ett och annat hjärta (hårspännen och små hjärtnitar jag strykt på på en cerice topp), men sådant tycker hon bara är sött och fint, så varför inte. För mig handlar det mest om att överraska. Visst det är kommersiellt det där med Alla hjärtans dag, men varför inte överraska och göra någon glad. Vad spelar det förroll vilken dag det infaller. Jag överraskar lite då och då, tycker det är kul. Krya på dig gumman! Kram

sara sa...

Vi brukar inte fira. Men i år har ene sonen önskat sig en hjärtformad mazarin på alla hjärtans dag. Så det ska de få.
Jag, däremot, ska faktiskt gå ut imorgon kväll.
Visst är vi trista? :-)

Var dags glimtarn sa...

Sunflower- Ja jag klyvs mellan det kommersiella som jag vill undvika till att göra ngt speciellt. För barnen då. Maken och jag kan dela ut kärlek utan ngn speciell dag :)

Sara- Inte vi heller, så vi år oxo trista. Men funderar på (åh masarin så gott!) att baka en hjärtformad sockerkaka :O