måndag, april 21, 2008

Bloppis fundering

Har tänkt att jag kan ju också bloppa. Så postar jag när jag är i Sverige i veckan.... Man måste ta bilder då, inser det. Men jag undrar lite smått.....

Är det ngn som är intresserad av ett par gråa Nobody jeans, helt nya aldrig använda, världens bästa passform men som var för stora för mig. Stl 27, men stora i benen tyckte jag.

Jag har en del kläder som är finfina men som inte används. Men jag är storlek 36. Är det värt att fota för att bara ligga ute en enda dag?

Stockholms resa vankas ju på onsdag em...

3 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Varför kan bilderna bara ligga ute en dag...jag hajjar inte. Jag är stl 36 och helt klart intresserad... ;D

RANA sa...

Jag skulle önska jag kunde klämma ner rumpan i ett par 36:or, men så är ICKE fallet. Hoppas du får dem sålda. :-D

Kram, Rana

Var dags glimtarn sa...

Jag menar att imorgon är det tisdag och sen åker jag ; )Då fotar jag dem imorgon!

Rana - Du är härlig du:D