tisdag, april 15, 2008

Tisdags rusch

Idag har jag mycket på agendan. Tänkte skriva en till liten kort Chao Ming men det tar ju 10 minuter och det har jag inte till övers, iaf inte just nu. Fördendelen är det nog mest jag som tycker det är kul att skriva. Har ingen aning om det är kul att följa mina numer påhittade möten.

När jag ändå skriver i all hast så kastar jag ut en fråga. Vilken butik i Stockholm går du alltid in i när du är ute efter toppar/cardigans/blusar?? Vilken är din favoritbutik, eller not to miss butik?

Solen lyser ute och jag ska bege mig ut på diverse ärenden.

11 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

FilippaK och Anna Holtblad är säkra kort som passar mig...

Var dags glimtarn sa...

Ankie - mig med :) Jag vill hitta ngt nytt! :O

Anonym sa...

Fortsätt gärna med Ming!

Dubbelörn sa...

Vaddå, bara du som tycker det är kul??!! Herre Gud det är ju därför jag hänger här så jag får fortsättningen på storyn... *skrattar*

Kram

Peace in mind sa...

Gillar din story massor:) En liten Kungholmsvända med Plagg, Grandpa och Mint&Vintage täcker in det mesta tycker jag. Så får du lära känna Kungsholmen också!

Var dags glimtarn sa...

Zäta - ok :)!

Dubbelörnen: - THants why?! :)

Anna - så kul. Mm det låter intressant. Grandpa är jag sugen på. Next week I will go!

Borsökna Östergård sa...

...och så finns det en avdelning på NK som har Acne och en massa nya designers. Fräscht och kul och roligare än filippak o holtblad.

Petra sa...

Alltså, det var påhitt? Från början eller? Fortsätt såklart!

Var dags glimtarn sa...

Ankie - ska bo mitt i stan, blir nog lunch på NK och en snabb titt : )

Petra - Inte ifrån början, men nu kan man bara gissa vad som är sant och vad som är fiction :)

Minna sa...

Wardrobe Stockholm såklart! Bästa bästa!

http://wardrobestockholm.jetshop.se/default.aspx

Var dags glimtarn sa...

Minna - aha!! :)