torsdag, april 17, 2008

Vi tänkte släppa en stor nyhet

för barnen idag. Återkommer och släpper den här med när de fått veta : )

Update:

-Lille O 6 år ikväll efter nyhetsläppet;- åh som jag har längtat efter den här dagen. Ända sen jag var liten!

-Lilla H, nej berätta nu sanningen, ÄR det sant?

En stormig sommardag föddes lilla H, för snart 8 år sedan.
En vinterdag utan snö föddes lille O, för snart 7 år sedan
Går allt nu som det ska så föds en till liten efterlängtad, beräknad på exakt samma vinterdag : )

31 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Och hur nyfiken tror du inte att jag är nu då!?!

sara sa...

Och jag tror att jag anar! :)

Dubbelörn sa...

Jag vet, jag vet, jag vet, jag vet... *så glad, så glad, så glad*

Yipppeee!!!

Varmaste kramarna till dig

Peace in mind sa...

Och jag vill genast veta:)

C. Meow sa...

Du lyckas alltid hålla oss i spänning din lilla rackare :D

Åsa sa...

nyfiken, nyfiken, nyfiken!!!!

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen - du hade unik förhandsinfo ;) Stor kram tillbaks!

Sara anade och nu vet alla inklusive familj och de flesta vänner. Jag kan inte släppa tummarna och känner mig fortfarande lite shaky, helt ärligt.

C. Meow sa...

Grattis till er allihopa! Och extra stoor kram till dig. Nu till den viktigaste frågan, gör MJ mammakläder?? ;D

Peace in mind sa...

Största grattiset till dig:)Värme.

sara sa...

Stort grattis!! Jag är så glad för er skull!

Var dags glimtarn sa...

Camilla - Tack! Jag har aldrig köpt mamamkläder, klämmer ner mig med bästa förmåga i det mesta : O Fast 2 par byxor köpte jag tillslut. Sånt man gärna glömmer :)

Anna - Sorry för väntan ; ) Och stort tack. Vi glädjer oss...

Var dags glimtarn sa...

Sara - TACK: )

Dubbelörn sa...

Så underbart!! Känner en sådan glädje för din skull. Att få uppleva lyckan av en graviditet o en liten igen... ohhhh *djup härlig suck*

Men vilken fantastisk tur om det blev samma vinterdag ;)

Psst sedan har jag ju en alldeles osedvanlig slutledningsförmåga ;)

Varmaste lyckokramen till dig

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen - : ) Är det inte ödet, vi skulle fött två barn den dagen, så delar vår lille "tvilling" bf med ett annat syskon?
Stor kram tillbaka

Ina sa...

Men så roligt! GRATTIS!
Jag blir alldeles glad här på min lilla kammare!
:o)
Kommer ni hem/tillbaka nu, som så många andra utlandssvenskar gör, eller går det att föda barn i Schweiz måntro?
Grattiskramar!

Borsökna Östergård sa...

Nämen åh! Grattis!!! Jag är avis! kram kram

Anonym sa...

Åååh, vad roligt!! Ett riktigt stort grattis från mig!!!

Petra sa...

GRATTIS! Tre barn...inte illa det :-D

Annie - PD sa...

MEN GRATTIS :D
Underbart härligt!
Stor kram

Var dags glimtarn sa...

Ina - Tack vännen! :) Nej ett år till, i Sverige får jag ingen mammapenning, inte här heller förvisso (16 veckor thats it) men jag driver ett bolag här som går bra.... Att föda i Schweiz är lyx jämfört med Sverige så det ska nog gå bra:)

Ankie - VIll du ha fyra?!? Stort tack!

Veronika P- Tack! Kul att du skriver här :)

Petra - Nej inte illa :O Men känns lite lyxigt :)

Annie - Tack! Stor kram tillbaka

Sunflower sa...

Se nu fick du mig att gråta, av lycka så klart! :) Auguri auguri underbara du, underbara ni! Så roligt! Stor kram

Var dags glimtarn sa...

Sunflower- Tack snälla söta!!! Stor kram tillbaka

Anonym sa...

Grattis!
Annika m Julia & Joelle

Var dags glimtarn sa...

Hej Annika! Stort tack :)

Åsa sa...

Jättegrattis igen!

Anonym sa...

Åh, stort grattis till er!!
/Anna

Karin sa...

Åh, jättegrattis!! Vad roligt! *tårkar bort en tår ur ögonvrån och skyller på hormonerna...*

Anonym sa...

Åh! Stort GRATTIS! Vad roligt att höra! Vilken glädje för er allihop!

Var dags glimtarn sa...

Stumpan - tack!!

Anna - tack :)!

Karin - ÄR du också gravid!? Tack så mycket!

Milena - Stort tack!

Solrosfrö sa...

G R A T T I S och välkommen i trebarns klubben :-) Så härligt med en bebbe... Jag vill också ha en... ibland!

Anonym sa...

Super-duper-grattis!!! Hade ju mina aningar men nu ar det alltsa bekraftat. Hoppas att dina hormoner ar coolare an mina, he he he.....;)