torsdag, april 03, 2008

Dilemma

Jag har ett manus. Eller rätt är att kalla det ett wannabe manus, ett rent hobbyprojekt. Det har värderats av en redaktör. Fick fin respons. Ett go girl på papper.

Fega jag bad en till redaktör att läsa igenom det. Det var flera veckor sedan. Hon återkom idag med att hon inte kan läsa det på flera veckor än.

Skickar jag in det, eller, väntar jag på ett till utlåtande. Jag har ju skrivit detta under flera års tid. Även om minutrarna vid datorn inte varit så långa.

15 kommentarer:

Åsa sa...

Skicka för sjutton!

sara sa...

Förlåt! Jag har glömt! Mejlar och återkommer om det där med förlag. Scuasami!!! Om du fortfarande vill ha tips?

Var dags glimtarn sa...

Stumpan- jag velar så!

Sara - si grazie amica mia!

Dubbelörn sa...

Vad väntar du på???!!! Har en redaktör sagt Go girl!!!... så betyder det just GO GIRL!!!

Kikar lilla "svenne" fram här *skrattar*. "Men är det verkligen så bra, hon kanske bara sa så, nä det är nog bäst att nån annan också tittar på det... för inte kan ju jag vara bra..."

Ta ditt självförtroende fr jobbet o ta det till ditt författarskap o så kör du! Det enda du alltid kommer att ångra här i livet, är det du inte gjorde!!

Spark där bak-kram ;)

Borsökna Östergård sa...

Nää, det kan du inte ge dig till med. Tänk den som tänker så. Inte jag. Skicka in!!!

C. Meow sa...

Skicka in det nu! Du har fått ett go girl från en vars omdöme du litar på (antar jag). Lycka till och SKICKA IN :D

Peace in mind sa...

Bara gör, inte tänka!

C. Meow sa...

Och sluta kalla det wannabe! Manus.
Du har ju gjort ett jättejobb bara genom att slutföra. Var stolt!

Solrosfrö sa...

Lev nu - skicka in!
Såg att du är i Sthlm 24/4 - det är jag med och har en date prellad med Anna. Sa du mä på en lunch eller en fika - parkaträff!!?

Annie - PD sa...

:D Så spännande, just do it! :)

Nässelblom och choklad sa...

Vad kul. Det är klart att du ska lita på den redaktören som sagt så! Varför skulle du inte göra det? Heja, heja!

Var dags glimtarn sa...

Alla - tjo, säkra? Ha ha. Ja vel svenne det är jag :O

Jessika - ja träff vore kul!!! Jag måste boka biljetter och se omjag kan lunch den dagen. Får jag återkomma?

Anonym sa...

Vad spännande det låter! Lycka till! Det är så härligt med personer som försöker genomföra sina drömmar, för det kräver ett visst mod.

Vera sa...

Det är bara att kasta sig ut och chansa. Du kommer lyckas!

Var dags glimtarn sa...

Anonym - Hej och kul med en kommentar! Tack : )

Vera - You never know....... :O