onsdag, april 16, 2008

Window shopping...

Begär fick jag efter denna svarta (som är mycket större än bilden avslöjar)



Vill ha!

Så söt.......








Denna är grym tycker jag. Ultra modern men med stil.


Denna är kanske mer jag. Fick jag välja skulle jag ta god tid på mig. Den ovanför gillar jag skarpt.





Lite too much för mig, tror jag....





Marc is on my mind...Jag älskar Marc by Marc Jacobs. Totally. Vilken av dessa klockor, om någon, skulle stå på er önskelista? Väskan och plånisen älskar jag...

8 kommentarer:

Sunflower sa...

Den där lite tuffare handledsklockan. Den ovanför var också väldigt snygg, men just nu skulle jag vilja ha en i en tuff modell, men inte för mycket tufft.

sara sa...

Den översta klockan skulle jag kunna tänka mig. Väskan var inte min stil, men plånboken var underbar! :)

Karin sa...

Ok, jag har fallit handlöst för päronklockan! Jag behöver den, jag förtjänar den, jag fyller år snart!!!

Åsa sa...

*Om jag hade pengar nanananana*

Var dags glimtarn sa...

Sunflower . Mm den är klockren :)

Sara - Om plånisen tycker jag med!

Karin - upp på önskelistan :)

Stumpan -na na na na na na na :) (or if I was a rich girl)

Peace in mind sa...

Hur kommer det sig att jag idag brände iväg ett mail t Ankie om klocka runt halsen? Och sen bloggar du om det...Strange world. Svarta väskan är väldigt lik min MJ fast den är mauve-färgad. Gillar mycket, och päronklockan...

Var dags glimtarn sa...

Anna - är det sant!? Du ska ni beställa !?! ;) Jag mailar dig.

C. Meow sa...

Gillade plånboken, päronet och den lite tuffare klockan. MJ kan verkligen skapa vackra saker ...