torsdag, april 10, 2008

The list roles on

TRE namn jag går under: honung, mitt namn, mammá (italienskt uttal), faster bajskorv :O (ok det blev 4)
TRE saker som skrämmer mig: att barnen inte ska vara lyckliga, att alla mina syskon bor i olika länder och kusinerna inte lär känna varandra, fjärilar i mjölet
TRE saker jag har på mig: Blå Sass & Bide jeans, strumpor för vi har stengolv, japanknit kofta.
TRE sanningar: Jag gick inte på min lektion idag för jag hade telco, jag kommer inte duscha förrän ikväll, lille O är hemma idag fast han verkar vrålpigg!
TRE saker jag verkligen vill ha: Kanelbullar! Äppelkaka med vaniljvisp! Smågodis!

2 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Telco? *skickar en kanelbulle*

Var dags glimtarn sa...

Jessika - Telefonkonferens :) (jesus långt ord!) På engelska Telco. Bättre . ) Äter girigt kanelbulle.