måndag, april 14, 2008

Inte vilken måndag som helst

Den första måndagen som heter 14 april och som är år 2008. Så sa jag när barnen sömndrucket klagade på att bli väckta och var det verkligen måndag igen. Jag är lycklig som fick väcka mina barn idag. Inte alla har den möjligheten som hela Sverige är sorgset medveten om. Så svårt att ta in.

Denna måndag ska jag göra något som jag gjort förr, men det var väldigt länge sedan. Lite av en speciell måndag. Eftersom det är en speciell upplevelse.

Denna måndag reser maken till Stockholm.

Denna måndag ska jag och barnen på bio.

Man måste leva vidare.

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Nä just det! Detta är definitivt inte vilken vanlig måndag som helst. Detta är definitivt en dubbelörns alldeles egna dag *skrattar*

Kram fr Väduren

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen - Åh stort grattis!!!!!!!