måndag, april 14, 2008

Tjuvlyssnat

Fast detta kommer ifrån min söta väninna. Som skickar söta mail om min blogg.

Hon sitter ibland tillsammans med Björn Gustavsson på bussen. Ja eller nära alltså. Lite lustigt att jag kommer upp i hennes tankar då : ) Nu får jag lite roliga news om min lookalike (när jag inte plattar håret tilläggs som alltid). Han talar nämligen i sin mobil, en sån där jobbig passagerare ni vet.

Jag vet tex att han ska köpa en stor säng....

Björn G ska flytta med, konstigt är att jag inte har fått ett flyttkort....

Björn kan ju alltid maila mig, om han skulle känna att man glömt bort en liten viktig person, för att få adressen alltså.

Oh ja, han ska uppträda på Tyrol med, kanske ska jag boka en biljett på första raden, se till att mitt hår är totalt ofixat och se om han ser det flera andra nu påpekat :D

Inga kommentarer: