onsdag, april 16, 2008

Är bara så trött

Fast solen lyser. Jag förhandlar kontrakt, jag medlar mellan parter. Jag försöker signa alla måsten och retunera. Idag känns det som jag är mitt i en feberdröm, jag springer men jag kommer ingen vart. S l o w m o t i o n.

Kanske har hjärnan hängt sig, eller behöver bootas om. Jag vet inte. Trött är jag och förbannade att jag inte kunde somna om när jag vaknade vid 03.00. Låg vaken tills klockan ringde.

Idag är det onsdag. Barnens bästa dagar. Skolan slutar 11.45. Vi ska på McD, för jag orkar inte laga mat. Maken kommer hem ikväll. Då ska jag krypa upp i hans famn och somna tryggt.

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Stackars dig som har en seg dag, hoppas den bättrar sig! :)

Petra sa...

Usch sådant är så stressande jobbigt! Att veta att om tre timmar ska jag upp, om två timmar, om en timme...nu ska jag upp.
Hoppas du får en härlig dag med dina barn och att du kanske hinner bota om ;-)

Peace in mind sa...

Längta till kvällen och mannen! Kanske det kan bära dig genom dagen, hoppas...

Var dags glimtarn sa...

Annie - efter Mcd tog jag och sonen och gick på shoppingtur, 6 år och han tycker det är kul så vi fyllde på barngarderoberna vilket alltid är kul, även om det inte är till mig :)

Petra - Visst blir man knäpp, nu är klockan 3.30 hm....nu 4 hm etc.

Anna - Han ringde nyss, boardar om ngn minut och snart hemma, ska bli skönt :)

C. Meow sa...

När man läser dina ord om din längtan till mannen, då saknar jag en egen ...

Var dags glimtarn sa...

Camilla - vilken oerhört fin kommentar! Hoppas någon kommer in i ditt liv snart!

Solrosfrö sa...

Hoppas att du är piggare nu ;)