tisdag, april 08, 2008

A glance of me not Björn

Nu lägger jag upp en bild. Som jag senare kommer ta bort. Det är ingen bra bild, utan grejen var ju att visa upp mina (fetisch) nya solbrillor och samtidigt göra lite av en Linda K. Men ni ser att jag och Linda spelar i helt olika divisioner, no doubt :) Men håll tillgodo, lite ser man av mig. Även om bilden är kass och jag knappast stylad eller fin i håret som söta Linda alltid lyckas med.
Björn Gustavsson blir jag bara när jag inte plattat håret för att förtydliga. Men här är jag uberplatt för det är skitigt :=O Jag är egentligen riktigt lockig a la korkskruvar...


Glasögon boxen a la super retro längst ner! I mitten de gröna i olika grönt. Fö min favvo färg.
Har aldrig sett ngn i Missioni glajjer tidigare. Men nu kan jag se mig själv i speglen och känna mig retro, som spegelapan above gör :)

Update: Nu som syns har jag tagit bort mitt nylle :)

13 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Great minds think a like. Jag la ut mig i dag också... Bidde inget bra alls. Helt ostylad var jag. Tänker öka så sakteliga...

Var dags glimtarn sa...

:) Då kikar jag in direkt. Kul att se om man fått rätt "bild" av den andre.

sara sa...

Jag har ju sett dig förut, men bilden är superfin! Brillorna också.

Petra sa...

Men du är snygg och i håret med! Övning ger färdighet! Lite filmstjärnelik sådär! Vad är det nederst på bild nr 3? En ring? ett diadem?
Och ja, du är lite lik Björn :-)

Var dags glimtarn sa...

Sara - även då med solbrillor på va!?? Jag är brill freak tror jag : )Tack, snälla.

Petra - tack men det syns att det är platt och skitigt och knappast kammat :) Tjoho Io the moviestar? *S* Längst ner är den snygga glasögonboxen! Så underbart retro tycker jag. Eller typiskt Missioni?

Var dags glimtarn sa...

Ha ha Petra. Är jag lik Björn utan lockar ska du se mig med lockar och pilots :)

Annie - PD sa...

Snygg du är :D Och finfina glasögon för att inte tala om fodralet!

Åsa sa...

Hejsan Snygging! Och med fotandet är det bara övning som gäller. Jag är absolut inte i Linda nivå än på et bra tag!

Solrosfrö sa...

Hello handsome! Kul att se dig och visst finns det en Bjoern likhet :)

Peace in mind sa...

Alltså vi kan ha glajjtävling, en obsession helt klart.

Var dags glimtarn sa...

Annie: Tack söta du!

Stumpan : Hej snygging tillbaka!

Jessika: Ha ha tycker du också det utan lockar :)

Anna: Det är en obsession...

Minna sa...

Hej, kul att få se dig!

/säger hon som inte tänker visa sig!

Var dags glimtarn sa...

Hej Minna!- hehe nu syns jag inte längre :O