tisdag, april 22, 2008

En dags bloppshop!

Sold......
Sold.....





Jag lider lite med att jag inte använder dessa plagg. De är helt nya. Finaste Nobody Jeansen stl 27/32. Världens bästa passform men lite stora för mig i benen. De är en jämn grå, inte mörk inte ljus utan mittemellan. Kostade flera tusenlappar. Bloppar dem för 950.

Alexander Wang blusen. Den är för söt för mig. Jag gillar inte puffärm på mig själv. Grå och väldigt vacker i finaste kvalité. Stl 2 (36). Minns inte vad den kostade men långt över tusenlappen helt klart. 850 för den blir väl bra.
Om någon vill ha dem skriv snabbt, jag reser imorgon och postar dem på torsdag!
Klicka för större foton!
Pls skratta inte åt att bilderna är på sniskan. Jag är hopplös. I know. Ni får lägga er på sidan ;)

10 kommentarer:

RANA sa...

(Fina kläder - för små för mig - hoppas du får dem sålda!)

Men hallå, varför har jag inte länkat till dig????? Det är härmed åtgärdat.

KRAM och grattis igen till lilla nya människan som inte finns än, men som ändå verkligen finns. :-)

Rana

Peace in mind sa...

De där jeansen ser ju underbara ut men storleken funkar inte med bästa vilja i världen. Och blusen sen, oh fantastisk! Men jag fattar känslan, puffärm är perfekt på andra men för gulligt på mig. Lycka till, men packa ner grejerna vetja om de inte blir sålda, så kan du bloppa genom mig!

Var dags glimtarn sa...

Fina Anna - du är go! Då kanske jag gör det:) Blusen är så fin, men man måste gilla sött, även om den är rätt ren sas...

Borsökna Östergård sa...

Är det 850:- för 3 par jeans?!

Var dags glimtarn sa...

Nej jeansen är ett par, fast ur olika vinklar ;) De är rätt dyra i ursprungspris...

Solrosfrö sa...

To big ;) ...annars var blusen ursöt!

Annie - PD sa...

Blusen, åh, blusen! Frågan är hur den sitter över axlarna, jag är så breeed (stark ;D).
Om ingen paxat redan är jag intresserad, måste dock prova. Lämnar du till Anna? :)
kram

Var dags glimtarn sa...

Annie - Ja den är bred över axlarna, jag är också bredaxlad. VIsst får du testa! Ger till söta Anna då :)

Blygisens betraktelser sa...

Godförmiddag, hittat hit via Annie PD! Var ju tvungen att kolla vad det är för en blus ni talar om ;-)

Väldigt snygga jeans och blus, du skall ju absolut köpa den, Annie PD!
Jeansen skulle jag kunna ta, men jag orkar inte engagera mig.

Förresten, det här är en väldigt trevlig blogg, verkar det som.

Grattis och gullegull till din baby i magen!

Var dags glimtarn sa...

Blygisens Betraktelser - Hej och välkommen!! Och tack :) En har paxat jeansen men om de inte skulle passa henne så kan du kika in hos Allvarligt Talat senare och kika igen :)