måndag, april 21, 2008

Smégol

Det ringde på dörren. DHL. En "yes its mine! tjohoo!really? lovely lovely"
packades upp ur vackraste påse. Maken log i bakgrunden...

Det där uttrycket- jag äter upp dig, kan jag helt identifiera mig med. Just nu vill jag både äta upp the precious och maken :)

Jag känner mig som Smégol, my preeecious!

Vi är båda av åsikten att önskar man sig något får man det hellre nu än en viss dag... Och just idag är det en regndag, alldeles grått och trist. Barnen var jättetrötta imorse, lille O klämde fingret i paraplyt. Lilla H hann knappt vakna innan hon pussades hejdå. En alldeles perfekt dag att bli sådär härligt oförväntat bortskämd.

7 kommentarer:

sara sa...

Grattis! Förstår känslan. Särskilt när det gäller en väska... Väskor har jag alltid varit väldigt svag för.

Var dags glimtarn sa...

Sara - Tack, känns lite som min födelsedag ; )

Åsa sa...

Så där kan jag också känna mig ibland och det måste inte vara något stort och dyrt...

Var dags glimtarn sa...

Stumpan - denna är ganska stor men inte så dyr, men klart en precious present :) Jag älskar alla överraskningar :D

Solrosfrö sa...

Så du fick den svarta i present av amaken alltså? Det är kärlek det!

Annie - PD sa...

Åh lovely :) Blev det en Marc?

Var dags glimtarn sa...

Jessika - jag blev bortskämd :)
Annie - Mm... Svarde lite fegt inne hos dig. Jante satt på axeln just då.